sobota, 29 grudnia 2012

3.


Cześć, jak minęły święta? Mi świetnie, dostałam dość dużo prezentów, niestety mało lalkowych, m.in. tablet graficzny :3 Wczoraj rano Mayu dostała wiga <3 Obudziłam się, mama weszła do pokoju i wręczyła mi "paczkę" z wigiem. Wig jest mięciutki, różowy zmieszany trochę z białym, no po prostu idealny. Światło u mnie w domu tragiczne, aparat też...ale jakieś zdjęcia mam *z lampą błyskową, ale tylko tak wychodziły w miarę*


Kocham to zdjęcie z butkami <3
A tu jedno świąteczne.



+Bonus w postaci kociego pyszczka z profilu ^^



No i....Szczęśliwego Nowego Roku!

2 komentarze:

  1. Czemu widzę twój blog dopiero teraz? Jest naprawdę fajny <3 Masz śliczną lalkę :p no i słodziutkiego kotka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanko: gdzie kupowałaś wiga? Bo ja też bardzo chciałabym kupić mojej dal różowy :)

    OdpowiedzUsuń